Rabu, 16 Mac 2011

7 Langkah Mengatasi Kerasukan Ketika Mendengar CD Ruqyah!



Hari2 terdapat laporan pesakit kerasukan ketika mendengar CD Ruqyah

Assalamualaikum semua!

Disebabkan terlalu banyak panggilan kepada pihak kami, pendengar kerasukan setelah mendengar cd ruqyah KISWAH, maka dengan ini saya sertakan langkah2 yang perlu diambil oleh ahli keluarga kepada pesakit yang kerasukan:

Haid kembali selepas dengar CD Ruqyah

Assalamualaikum semua...

Baru dapat sms pesakit yang sudah lama tidak kedatangan haid (mungkin sebab gangguan), tiba-tiba saja datang bulan setelah sekian lama tidak uzur...; sebaik saja mendengar CD Ruqyah KISWAH dengan izin Allah jua....

Sila dapatkan cd ruqyah yang lain dari yang lain ini.. Membeli sambil menderma!!!

http://cdruqyah.com/

25 June 2010

Surat Kepada Tuanku Sheikh Raja


Yang Mulia Tuanku Sheikh Raja Ashman ibn Sultan Azlan Shah as Sulthani
Assalamualaikum semua...

Saya agak keletihan pagi ini dan tak merawat.. Petang ni ada rawatan susuk dan gangguan pernafasan pulak... Saya sampai ke rumah 12.30 pagi tadi setelah menziarahi Tuanku Sheikh Raja dan sahabat2 seperjuangan di Zawiyah KL dan kemudiannya meneruskan ziarah di Makam Sheikh Abdullah Faiz ad Daghestani di Janda Baik.. (Masya Allah tempat ni sungguh kuat tarikan spiritualnya) dengan sahabat dari Johor dan Singapura...

Ziarah saya dan disertai Admin www.rukyahsyariah.com Abg Zailan antara lain adalah untuk memberikan hadiah frame cd ruqyah kepada Tuanku di samping meminta izin, dustur, barakah dan doa dari Tuanku Sheikh Raja supaya sentiasa mendoakan pusat rawatan KISWAH yang sangat sederhana ni...

Saya mengadap Tuanku disertai Abg Zailan dan Tuan Puden selaku mewakili KISWAH dan beramah mesra dengan Tuanku sebentar saja dan kami menghadiahkan cenderahati yang sangat cantik berupa cd ruqyah yang diframekan, 5 cd ruqyah dan surat sokongan dan penghargaan...

Tuanku amat berbesar hati dan bertanyakan perihal cd tersebut; penggunaan dsb... dan Tuanku menyatakan bahawa cd2 ruqyah yang selebihnya; mungkin boleh diberikan kepada sahabat2 Tuanku yang menderita sakit.....

Saya juga meminta doa dan izin Tuanku untuk mengadakan seminar seluruh Malaysia bagi menyampaikan mesej dakwah sufi melalui dunia perubatan kepada umat Islam di negara kita khususnya...
Kami sangat berbesar hati dan terharu apabila guru kami memberikan sokongan sepenuhnya kepada usaha kami dan sudi mendoakan kami...

Terima kasih Ya Sheikhana, wa Qurrati A'yunina, wa Tabibi Qulubina; Yang Mulia Tuanku Sheikh Raja Ashman ibn Sultan Azlan Shah... Kami menyayangimu hanya kerana Allah. Terima Kasih atas didikanTuanku Sheikh selama ini.

Ini adalah suratnya:
Yang Mulia,
Dato’ Seri Tuanku Raja Ashman ibn Sultan Azlan Shah,
Haqqani Foundation,
No 28, Jalan Setiabudi,
Bukit Damansara,
Kuala Lumpur. 14 Jun 2010
Tuan,
PENGHARGAAN DAN SOKONGAN TUANKU
Berhubung dengan perkara di atas adalah dirujuk.

2. Kehadapan Tuanku yang dimuliakan Allah Taala. Dimaklumkan bahawa kami telah menerima ijazah dan izin Tuanku di dalam perubatan Islam sejak 2008 dan kemudiaannya diberi izin untuk mengijazahkan perubatan Islam dari Tuanku pada 7 April 2010.

3. Kami ingin mempersembahkan hasil dari izin dan dustur yang telah Tuanku berikan kepada kami iaitu CD rawatan sihir khas sebagai ikhtiar rawatan pada pesakit yang menderita kerana sihir. Ini sebenarnya adalah dakwah kepada masyarakat Malaysia umumnya berkat sokongan dan doa Tuanku selama ini.

4. Keluaran pertama ini ialah hasil dari doa dan perkenan Tuanku ke atas pusat rawatan KISWAH yang telah diberikan Tuanku sebelum ini. Kami berjanji akan berpegang teguh pada sanad dari Tuanku demi menegakkan syiar Islam menurut al Quran dan as Sunnah serta ajaran dari guru kami Maulana Sheikh Muhammad Nazim Adil al Haqqani agar kami berjaya mencapai matlamat untuk mencegah perbuatan mungkar, khurafat dan syirik dalam masyarat Melayu khususnya.

5. Untuk pengetahuan Tuanku, kini kami sedang mengadakan road show seminar rawatan Islam ke seluruh Malaysia jika diizinkan Allah. Berbekalkan madad dari Tuanku, kami akan berusaha memperkembangakan dakwah sufi melalui perubatan Islam yang telah diijazahkan dan diberi izin oleh Tuanku kepada kami sebelum ini.

6. Bersama ini kami sertakan CD Ruqyah Syariyyah KISWAH untuk rawatan gangguan makhluk halus khas kepada pihak Tuanku.

7. Segala kerjasama pihak Tuanku, kami dahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian,terima kasih.
Yang benar,
…………………………..
Hayat an Naqshbandi,
Pengurus,
Pusat Rawatan Islam KISWAH Terapi Ruqyah Syariyyah.

.........................................
Zailan Ibrahim
Pusat Rawatan KISWAH Terapi Ruqyah Syariyyah Bandar Puteri Klang

23 June 2010

Kajian Kes: Jangan jadikan gangguan dan jin sebagai alasan


Runsing, runsing, runsing.......
Jangan jadikan jin sebagai alasan....

Sikit2 jin sikit2 jin.... sikit2 jin..... Malas belajar bagi alasan sebab gangguan jin.. Tak sekolah berbulan-bulanlamanya; semuanya sebab salah jin... Malas kerja dan menyara keluarga pun salah jin..

Semenjak dua menjak ni saya banyak dikunjungi oleh pesakit yang mendakwa tidak bersekolah berbulan2, takde semangat nak belajar dan motivasi untuk bekerja menyara keluarga dan berbakti kepada keluarga disebabkan gangguan makhluk halus...

Apabila diruqyah dan dirawat... hmmm lain pula ceritanya..... Dari petanda yang ditunjukkan, kemungkinan besar tiada gangguan yang terdapat dalam tubuh pesakit..SIHAH WAL AFIAH... Ramai ibu bapa yang membawa anak2 bermasalah untuk ke sekolah kerana didakwa mempunyai gangguan sebenarnya; tiada gangguan pun yang mengganggu pesakit...

Terkadang saya berfikir..... berdasarkan pengalaman saya merawat sekelumit cuma ini...... terlalu banyak orang yang beralasan "ahhhh... ini semua salah jin / sihir la aku tak solat / tak puasa / tak kerja nak sara anak bini, tak sekolah berbulan-bulan ... macam ni.. semuanya salah sihir dan jin yang ganggu aku..." sebagai alasan untuk menutup KEMALASAN mereka.................

..padahal apabila dirawat tiada satu pun tanda gangguan ada pada mereka....

....walaupun tak dinafikan ramai yang terganggu proses pembelajaran dan pekerjaan mereka disebabkan gangguan makhluk halus.... namun ramai juga yang mempergunakan isu dan alasan ini untuk membela kemalasan dan lepas tangan mereka...

Sekadar satu renungan.....

Kisah Rawatan Sihir: Diganggu kerana memiliki barang sihir.





Gambar barang2 sihir yang didapati dari bomoh dan digunakan di dalam pemujaan. Keris, batu geliga, cincin, batu cincin, cincin, Al Quran kecil, duit rupiah, wafaq, tangkal,kemenyan, minyak wangi dan kain kuning.

Assalamualaikum semua pengikut blog yang dihormati.
Kali ini saya akan bercerita berkenaan satu keluarga yang diselubungi misteri sebaik sahaja memiliki barang2 sihir dan si suami mula bertandang ke rumah bomoh...

Mereka datang ke pusat rawatan setelah si suami mengadu sakit-sakit badan, tidak mempunyai motivasi untuk bekerja dan selalu berkelahi suami isteri dan hampir bercerai berai. Si isteri juga mengadu sakit-sakit badan dan terkena gangguan.

Kisah bermula apabila mereka mula bertandang berjumpa bomoh setelah isteri mula sakit dan mencari tempat untuk berubat.. Bomoh berkenaan membekalkan kepada mereka tangkal2 yang pelik dan macam2 barang lain.

Bertitik tolak dari situ si suami cukup obses dengan benda2 mistik dan suka mengumpukan barang2 lama. Hidupnya mula diselubungi misteri apabila dikatakan boleh menarik barang dari dunia ghaib dengan cara mendapat mimpi bahawa makhluk halus datang dan memberitahu di mana hendak mendapatkan barang2 tersebut dan ternyata dia menjumpainya.

Hari berganti hari, si suami sentiasa terjumpa 'benda2 ghaib' seperti keris, cincin dan sebagainya.

Sejak hari tu kehidupan rumahtangga mereka menjadi tunggang terbalik. Maka mereka pun datang menemui saya untuk mendapakan rawatan. Saya memberi syarat bahawa barang2 tersebut hendaklah diserahkan kepada saya untuk mematikannya dan diserahkan terus kepada saya... Namun si suami masih sayangkannya... Saya kata nak balik boleh.. tapi keesokan harinya selepas saya mematikan barang tersebut dengan air ruqyah.

2) Kisah dua... pada hari yang sama membawa barang2 pelik.

Seorang isteri kedua yang sering ditinggalkan suami kerana bekerja di Indonesia sentiasa menderita sakit misteri dan seisi keluarganya melihat lembaga2 menakutkan di dalam rumah... Dilaporkan juga bahawa suaminya sering membawa barang2 pelik dari Indonesia yang didakwa diberikan oleh Kiai2 di sana.

Dipendekkan cerita si isteri datang ke pusat rawatan sebanyak dua kali untuk rawatan dan menangis teresak2 ketika diruqyah.... Saya menyarankan agar dibawa barang2 suami untuk dimatikan oleh saya... takut menjadi punca gangguan lembaga di dalam rumah mereka.

Keluarga dilaporkan semakin sembuh......

CERITA SAYA:

Kaedah yang saya gunakan untuk mematikan barang2 tersebut adalah membacakan ayat2 ruqyah kepada barang2 sihir tersebut dan direndam di dalam air ruqyah bercampur garam semalamam...

Nak dijadikan cerita... pada waktu kelas perubatan KISWAH pada malam harinya... pusat rawatan saya berbau sangat busuk yang datang dari barang2 tersebut yang masih direndam dengan air ruqyah di pusat rawatan saya... bau hanyir darah yang memualkan.. boleh jadi bau kemenyan dan minyak wangi yang macam2 yang direndam sama kot... :) maka busuklah jadinya...

Keesokan harinya, sebahagian barang tersebut diambil oleh pesakit terbabit kembali (untuk apa saya tak tahu) dan selebihnya saya buang begitu saja...

MORALNYA:
Jangan obses kepada barang dan dunia mistik.... nanti hidup anda diselubungi misteriiiiiii....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan