Rabu, 9 Mac 2011

"Sebaik2 ubat itu adalah al Quran" - Hadis Nabi Muhammad saw Kaedah al Quran adalah kaedah rawatan yang paling hebat dan berkesan! Seperti yang dibincangkan di dalam Forum Ruqyah Syariyyah oleh TA dan rakan2 KISWAH: Hebatnya aku............ Dalam pencarian rawatan maka pesakit akan bertemu dgn berbagai bentuk rawatan dan semuanya akan mengaku boleh buat dengan berbagai kaedah yang di turunkan....... Saya harap pesakit dapatlah berhati hati dengan perakara ini...... 1. Saya dah tahu dah maksud di hati anda 2. Pada anda ada......hantu raya, pelesit, saka, polong, puntianak, jenglot, toyol 3. Semua ini berasal dari keturunan sebelah mak angkat 4. Besar benar hantu yang ada pada awak 5. Hantu yang ada pada awak kuat 6. Kalau awak main main nanti dia akan hisap darah awak 7. Jaga malam ini dia akan datang 8. Saya dah pun bunuh hantu itu 9. Kena bedah keluarkan susuk itu 10. Saya pecahkan batu karang dalam perut itu 11. Saya dah tambat / ikat 12. Malam nanti saya datang dalam mimpi awak 13.awak pejam mata dan tengok di mana barang sihir itu 14. awak pejam mata dan tengok sendiri siapa buat jgn bagi tahu saya 15. awak pejam mata bayangkan awak tikam hantu tu 16. Awak bagi saja apa dia minta........kalau dia suruh sedekah awak sedekah kat mesjid 17. Korban ayam kambing.......untuk sedekah pada org miskin jin tu suruh 18. Jin yang ada kat awak ini membawa kebaikan kalau ada apa apa dia akan bantu 19. Saya kena mandikan awak sorang sorang (perawat lelaki pesakit perempuan) 20. Dia duduk di kemaluan awak saya kena ambil sekarang jugak 21. Mandi bunga saya kena siramkan (pesakit lelaki perawat perempuan) 22. Tepuk bantal dan sebut nama saya 23. Letak beras, bertih, gula, asam di tengah rumah 24. Jgn bersama isteri untuk 3 bulan 25. Jangan tegur mak ayah awak nanti awak sakit 26. ooo awak kena sediakan mahar rm1.25 27. kain kuning dan kain merah mesti bawak nak tanam belakang rumah nnti 28gangguan awak ni sgt kuat, tapi x pe... sy boleh lawan 29 ada 4-5 ekor jin dok bertenggek kat bahu awak, sebab tu dok lenguh bahu je.... 30awak jgn risau, kalau pakai susuk ni, susuk ni jenis yg pandai, 40 hari sebelum awak mati, susuk ni akan keluar sendiri 31 ni bekas tunang, bekas isteri dan janda awak yg hantar, sebab dengki kat awak..... 32 nanti saya sembelih jin tu.... 33 nanti sy kurung tu, sy ikat jin tu dgn belenggu api neraka (errr macam pernah dengar ni pedihnya telinga) hehehehe 34 ini sihir dari sedara sendiri ni, kalau nak hapuskan sihir tu kena baca 40000 kali Surah Al- Waqiah dlm masa seminggu. kalau tak boleh akan kena pada anak awak. saya boleh tolong bacakan 40000 surah tu dlm masa 1minggu. tapi kena 20 buah Al-Quran letakkan kat lima mesjid yg ada solat jumaat. kemudian tu Duit RM 4000.00 sedekahkan kat mesjid tapi dengan syarat (tak ingat syaratnya dah). kalau tak mampu boleh saya wakilkan..... 35 Takpe jin ni baik nanti saya susunkan.... Jin ni juga mengajar ilmu tasawuf , fiqh dan lain2 ilmu islam...tak pe boleh berubat dgn dia... 36 ooo awak kena sediakan mahar rm1.25 .......kain kuning dan kain merah mesti bawak nak tanam belakang rumah nnti.......... 37. gangguan awak ni sgt kuat, tapi x pe... sy boleh lawan 38. ada 4-5 ekor jin dok bertenggek kat bahu awak, sebab tu dok lenguh bahu je.... 39. awak jgn risau, kalau pakai susuk ni, susuk ni jenis yg pandai, 40 hari sebelum awak mati, susuk ni akan keluar sendiri 40. ni bekas tunang, bekas isteri dan janda awak yg hantar, sebab dengki kat awak..... 41. nanti saya sembelih jin tu.... 42. nanti sy kurung tu, sy ikat jin tu dgn belenggu api neraka 43. ni susah nak pulih sebab barangan sihir tu masih tertanam 4 penjuru rumah awak, 44. selagi x buang, awak pegi la berubat kat mana pun, x kan sembuh.tapi x pe, walau 45 pun kita kat perak, sy boleh tarik barang yg katu rumah awak dikelantan tu.... 46 kita tarik secara ghaib 47 kalau awak nampak, di belakang sy ada tok wali yg dok tolong saya..... 48. Takpe jin ni baik nanti saya susunkan.... 49. Jin ni juga mengajar ilmu tasawuf , fiqh dan lain2 ilmu islam...tak pe boleh berubat dgn dia... 50. Masukkan RM200 pastu tepon ambo .....nanti ambo transfer ilmu tuuu ....pastu boleh berubat sendiri 51. hehehehe... awak bank in duit dulu, mlm ni sahabat sy tu akan dtg.... dia akan ketuk pintu tgh malam... awak buka pintu tu... tapi awak mungkin x nampak dia, tak pe, jemput je dia masuk rumah.... nanti dia akan mula bertugas utk jaga ada dan family 52. jgn risau bab guna khadam ni, macam kita panggil polis utk kawan rumah kita la.... ni polis di kalangan jin.... ( ni jumpa dlm internet ni, siap boleh bisnes jual khadam) Tarik sekor jin upah dia RM400. Dgn awak ada 4 ekor, kalau nak tarik semua kena RM1600. Tapi boleh tarik sikit sikit dulu, lain kali kita sambung la utk tarik yang bakinya..... 53 pengerasnya RM300 utk satu barang... ni barang 4 penjuru.... kalau x buang semua, nanti yg lain mengamuk.... so kena buang semua laaa 54 Masukkan RM200 pastu tepon ambo .....nanti ambo transfer ilmu tuuu ....pastu boleh berubat sendiri 55 hehehehe... awak bank in duit dulu, mlm ni sahabat sy tu akan dtg.... dia akan ketuk pintu tgh malam... awak buka pintu tu... tapi awak mungkin x nampak dia, tak pe, jemput je dia masuk rumah.... nanti dia akan mula bertugas utk jaga ada dan family 56 jgn risau bab guna khadam ni, macam kita panggil polis utk kawan rumah kita la.... ni polis di kalangan jin.... ( ni jumpa dlm internet ni, siap boleh bisnes jual khadam) 57 Guna Quran lambat sembuh kena guna kaedah lain dari al-Quran Posted by hayat annaqsyabandi at 12:13 AM 28 February 2011 Kenangan Ceramah dan Rawatan di Masjid Kg Jengka Batu 13, Chenor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan